Bryllup | Marie & Jonas

I sommer gifta lillesøster seg og jeg fikk fotografere litt både under vielsen og selve  bryllupsbildene etterpå. MarieSe hele innlegget »

Bryllup | Kristine & Tor

De siste åra har jeg vært dårlig på å legge ut bilder fra oppdrag jeg har hatt, men det tenker jeg å rette på nå. ViSe hele innlegget »

Topptur | Sørstranda

Denne fjorden. Disse folka. Å bo i Gloppen i denne flotte naturen og med disse folka, det oser det kvalitet av. Det erSe hele innlegget »

Stisykling | Haugsvarden (862 moh)

Haugsvarden i Gloppen kommune i Nordfjord er virkelig en perle av en flytsti. Utgangspunktet for en fin sykkelsti erSe hele innlegget »

Topptur | Blånipa (1049)

Blånipa ved Jølstravatnet var et nytt bekjentskap for min del. Selv om turen ikke er den lengste var dette et veldigSe hele innlegget »

Topptur | Tornegrøegga (1385) og Bjørga (1551)

Stardalen i Jølster er et flott turområde og både Tornegrøegga og Bjørga er fine skifjell. Denne aprildagen gikk vi oppSe hele innlegget »

Topptur | Stadheimsnibba (1285)

Stadheimsnibba i Stranda kommune er et flott fjell med god utsikt og med ganske god skikjøring. Været var strålende ogSe hele innlegget »

Topptur | Kyrrdalsvatna

En deilig onsdag morgen i mars dro jeg og Jesper opp til Gimmestadstøylen og gikk opp i området mellom Traudalen ogSe hele innlegget »

Topptur | Sunndalsnipa (1396)

Forrige helg hadde vi storfint besøk her på Vestlandet, og søndagsturen gikk til Sunndalsnipa. Det er ikke mange dagerSe hele innlegget »

Tur | Glitregga

Glitregga (1297) er det høyeste fjellet i Eid kommune, og et utmerket topptur-fjell. Med litt snø i dagene før, littSe hele innlegget »

Tur | Kongskrona

Det fantastiske været som var meldt i helga måtte utnyttes, og vi valgte oss Kongskrona i Sunndalen som mål. Det er påSe hele innlegget »

Årets bryllupsbilder 2014

I løpet av fjoråret hadde jeg litt færre fotooppdrag enn vanlig, men jeg fikk æren av å forevige fire ulike bryllup.Se hele innlegget »

Parfotografering | Camilla & Bjarne

I mars fikk jeg ta parbilder av Camilla og Bjarne i Trondheim. På en dag med mye skiftende vær fikk vi gjennomført enSe hele innlegget »

Baby | Esten

Jeg er blitt onkel for første gang, og her er årsaken! For oss i familien oppleves dette som et lite under og det varSe hele innlegget »

Baby | Edith Elise

Jeg var så heldig at jeg fikk ta bilder av denne lille jenta bare åtte dager gammel! Vi tok bilder hjemme hos den lilleSe hele innlegget »